دیزاینر

دانلود اسکریپت,دانلود قالب وردپرس,دانلود قالب html,دانلود قالب وبلاگ,دانلود قالب رزبلاگ

دیزاینر

دانلود اسکریپت,دانلود قالب وردپرس,دانلود قالب html,دانلود قالب وبلاگ,دانلود قالب رزبلاگ

  • ۰
  • ۰


وردپرس هم مانند هر نرم افزار دیگری ، بعد از چند مدت برایش آپدیت هایی منتشر میشود که در آن آپدیت ها ، برخی از باگ ها برطرف شده و امکانات جدیدی رو نمایی میشود. در این مطلب قصد داریم یک کدی به شما ارائه کنیم که با استفاده از آن میتوانید آپدیت کاملا خودکار وردپرس به روز نگه دارید و با این کار امنیت سایت خود را بالا ببرید. بعد از قرار دادن این کد ، آپدیت وردپرس نیاز به هیچگونه عملی از طرف شما ندارد.

کد ( هک ) آپدیت کاملا خودکار وردپرس

ابتدا وارد File Manager هاست و یا فولدر Local Host خود بشوید ، سپس از بین فایل ها دنبال فایل wp-config.php بگردید. ابتدا از آن یک پشتیبان بگیرید تا اگر با مشکل مواجه شدید ، از فایل پشتیبان استفاده کنید. فایل wp-config.php را با یک ویرایشگر متن ساده ( حتی همان ویرایشگر کد سی پنل برای این کار کافیست! ) باز کنید و در آن به دنبال عبارت زیر بگردید :

/* That's all, stop editing! Happy blogging. */

سپس کدهای زیر را قبل از کد بالا بگذارید تا هنگامی که آپدیتی برای وردپرس منتشر شد ، وردپرس به صورت خودکار به روز رسانی شود :

define('WP_AUTO_UPDATE_CORE',true); /* WordPress Auto Update */

حالا فایل wp-config.php را ذخیره کنید و از آپدیت شدن کاملا خودکار وردپرس لذت ببرید!

این کد ( هک ) ، در وافع کار به روز رسانی خودکار وردپرس که از پنل وردپرس انجام میشد را به صورت خودکار انجام میدهد! به این صورت که هرگاه آپدیتی برای وردپرس منتشر شود ؛ حتی اگر شما چند روز بعد از انتشار آن آپدیت به وردپرس سر بزنید مشاهده خواهید کرد که هسته وردپرس به صورت خودکار آپدیت شده است.

پیشنهاد میکنیم پیش از استفاده از این کد ، وردپرس خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

موفق و به روز باشید !


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی